درد تنهایی

یک درد دل :

زمانی که در اوج باهم بودن دیگرن در میابی که نتهایی مانند یک درخته رسته در شن وحشت به سراغت می آید . وحشت از مرگ در باران تنهایی ، وحشت از بی عشق پیر شدن ، ترس از فردا که دوباره در این دایره ، دایره زندگی فروافتاده در ورطه تراژدی تکرار و هر روز مثل روز پیش بودن و اشتراک در یک چیز و لمس چیزی که از درون تو را یک قدم به ذوب شدن میکشاند واین روزها که دیگر نه سالم هستند و نه سرشار تا پایان قدمها تورا همراهند و روزهای بی کسی همه خاکستری رنگند و من با کوچه ها واگویه می کنم غم تنهایی خویش را و نمی دانم چه زمانی حوصله کوچه ها سر میرود .

عمری است که آفتاب نیمه تموز تن تنهایی من را می سوزاند و تنی نیست که در سایه تکیه گاهش نفسی به آسودگی و چشمان خسته ام را به خواب بدون احساس تنهایی بسپارم .

وای! کاش این رنج زندگی روزی تمام شود چون زندگی برای مانند منی رنج است و درد . و ای خدا ! ای خدایی که تو را دوست دارم و دوست داشتنم به دور از تمام ظواهر دنیایی است نه با حرکات متظاهرانه و نه با جملات عقل فریبانه ، می دانم که روزی با فرا خواندن روحم به من پاسخ خواهی داد . پس اجازه نده تا روز پرواز این درد و رنج ناگفتنی باقیمانده روح و جانم را در خود حل کند چرا که فردای بی عشق فردای تلخی خواهد بود .

 

ارسال شده توسط یک دوست .

چند نکته عاشقانه




میگن شیشه احساس نداره ولی من میگم داره اخه وقتی که شیشه بخار کرده بود روش نوشتم ؛ دوست دارم ؛ بعدش چکه کرد و ریخت

میدونی واست
۱۰ تا شاخه گل فرستادم که ۹ تای اونا طبیعی و ۱ شون مصنوعی هست و بدون که تا وقتی که آخرین گل پژمرده بشه دوست دارم

  **۱۰ بار اسمت را به زبان آوردم   ۹ بار برایت مردم و زنده شدم   ۸ بار خواب تورا دیدم  ۷ مرتبه به یادت گریستم    ۶ بار برایت گل فرستادم      ۵ آرزو کردم و ۴ سال گذست به ۳ آرزویم رسیدم  ۲ بار رفتن تورا با نگاهی اشکالود بدرقه کردم  که فقط ۱ بار  فقط ۱ بار بگویی دوستت دارم ....

احسان    

حـــــــرف دل


دیگه رفاقتها رنگ قدیم خودش را ندارد . علاقه مندی به سکس در بین جوانان بوی محبت و عشق را از بین برده . تلاش ها برای داشتن یک دوستی سالم در بیشتر موارد با شکست مواجه میگردد و در این میان آن کسی ضرر میکند که ساده تر است . وقتی فکرش رو میکنم می بینم دیگه جایی واسه دل بستن به کسی باقی نمونده دیگه جایی نمونده که بشه به یک نفر اعتماد کنیم حرفهامون رو بهش بزنیم و اطمینان داشته باشیم که اون طرف واسه همیشه پیشمون می مونه .

میدونید شاید کسانی هنوز باشند که این حقیقت رو باور نداشته باشند و خود شون رو در جاده عشق بازی نفر اول بدونن ولی متاسفانه این جاده آخرش خراب شده ، یعنی خیلی وقته که خراب شده و بشتر ماشینهای محبت در وسط های این جاده کنار میزنند و کاپوت دلهاشون رو بالا میزنند و متعجب و نگران به دنبال مشکل میگردند ....

تجربه های تلخی که در این رابطه برای جوانان بوجود می آید به سختی از ذهن پاک میشود و مکررا با دیدن بعضی از صحنه ها دو باره در ذهن زنده میشود .

معمولا کسانی که در حال حاضر در جاده عشق قدم گذاشته اند و همه چیز را زیبا می بینند این حرفها را مسخره میدانند ولی در اکثر موارد خود شخص این تجربه تلخ را کسب میکند . نقطه خطر ناک این مسئله آنجاست که آنهایی که امروز ار حد و مرز خود عبور کرده و پا فراتر نهاده اند و در روابط خود به هر عملی بی پروا دست می زنند  قرار است در آینده پدران و مادران نسلهای بعدی باشند . تیشه این نوع حرکات و انحرافات ساقه جوان  تشکیل خانواده این جوانان را نشانه رفته و طولی نمی کشد که پیکره نسلهای بعدی از هم اکنون از هم بپاشد و مردم همه با بی اعتمادی کامل همدیگر را زیر نظر  بگیرند .

 دیگر در  روزهای بزرگ مثل ولن تاین همه چند تا چند تا هدیه می خرند تا آن را در هر مرحله با احساسات  فراوان هر بار به یک نفر هدیه کنند ! چرا؟ چرا دیگر جوانان به داشتن یک نفر بعنوان همدم و دوست اکتفا نمی کنند . داشتن چندین دوست و هم دم بصورت همزمان بین جوانان مد شده و اکثرا علاقه مند هستند که ساعتهای مورد علاقه خود را با افراد مختلفی بگذرانند . جالب اینجاست که در این راستا به همه آنها میگوید :  عزیزم من فقط به تو فکر می کنم .




یا علی تا مطلب بعدی ....


احسان 

 

ساخت آلبوم اینترنتی

 

اول سلام

 

پیش نهاد کرده بودم که اگر کسی علاقه مند به نوشتن برنامه های چت و بوت در ویژوال بیسیک هست پیغام بزاره ولی خب خبری نشد .عیبی نداره آخه این وبلاگ تازه شروع به کار کرده . اما باز هم تکرار می کنم هر کسی که به برنامه نویسی ویژوال بیسیک علاقه داره بگه ومطمئن باشه جوا میگیره . اگر هم در مورد توابع ویژوال بیسیک سوالی دارید بگید . میتونم برای هر کدوم از توابع ویژوال بیسیک یه مثال براتون بزارم .

 

مطلب بعدی اینکه اگر کسی علاقه مند به ساخت آلبوم اینترنتی هست می تونه در اینجا عضو بشه . این سایت به شما این اجاره را میده که یک صفحه مخصوص خودتون بسازید و عکسهای مورد علاقه خودتون رو روی اون قرار بدید . تازه میتونید برای هر بخشی متن یا پیامی رو هم در نظر بگیرید . لازم به ذکر هست که این سایت یه کمی با فونت فارسی مشکل داره و عکسها رو با فرمت JPEG از شما دریافت میکنه . اما بخاطر امکانات خوبش طرفداران زیادی رو مخصوصا در خارج از کشور پیداکرده . عضو شدن در این سایت رو به شما پیشنهاد میکنم .


احسان
تا مطلب بعدی علی یارتون...

آموزش هک JPORTAL 2

 

سلام عزیزان.
اولین آموزش هک رو در این وبلاگ براتون می نویسم امید وارم که براتون جالب باشه . این هک سایتهای
JPORTAL 2 را مورد حمله قرار میده وسایتهایی که از این سرویس دهنده استفاده کرده باشند در صورتی که باگ مربوطه رو فیکس نکرده باشند هک خواهند شد . قدرت عملیاتی هکر در این شرایط به اندازه مدیر شبکه است و کل کنترل سیستم را در اختیار خود می گیره .

بسیار خب اجازه بدین صحبت رو کوتاه کنم و برم سر اصل مطلب . اول باید لیستی از سایتهایی که از سرویس JPORTAL 2  استفاده میکنند بدست بیارید . برای این منظور به سایت گوگل رفته و این عبارت را جستجو کنید .

Powered by Jportal 2

در اینجا گوگل لیستی از سایتها رو که از این سرویس استفاده میکنند را به شما خواهد داد . حالا باید هدف مورد نظر را پیدا کنید . معمولا در صفحه اول یافته های گوگل چون سایتهای معروفتری قرار دارند بیشتر باگ مربوطه رو فیکس کردن پس بهتره به سراغ صفحه های بعدی بروید و از آنجا شروع کنید .

فرض میکنیم که شما بر روی یکی از لینکهای ارائه شده کلیک کردید و وارد سایت مربوطه شدید . باید دقت داشته باشد که حتما در صفحه اصلی و اول سایت باشید . بعنوان مثال اگر لینک موبوطه این صفحه را برای شما باز کرده :

http://www.mazdia.pl/ajcf?gfbv.html

شماباید عبارت بعد ار pl/ را پاک کنید تا به صفحه اصلی برسید .

http://www.mazdia.pl/

بعد از اینکه به صفحه اصلی رسیدید حالا نوبت حمله است .حمله در این روش به این صورت است که ما عبارت خاصی را در جلوی آدرس سایت تایپ می کنیم و کلید اینتر را فشار میدهیم.عبارت زیر را در جلوی آدرس مورد نظر تایپ کنید :

print.php?what=article&id=12 AND 1=0 UNION SELECT id,id,nick,pass,id,id,id,id,id from admins LIMIT 1

 درصورتی که باگ موبوطه فیکس نشده باشد میتوانیم Usename و Password مدیر شبکه را ببینیم . اگر که توانستید که مقادیر بوزر و پسورد را بدست بیارید آنها را در جایی کپی کنید .سپس در جلوی آدرس اصلی سایت عبارت Admin را تایپ کنید :

http://www.mazdia.pl/Admin

 در صفحه باز شده مورد نظر آن مقادیر را وارد کنید تا به قسمت مدیریت سایت وارد شوید و حالا دیگر همه چیز در دست شماست .دقت کنید که سایتهایی که از این سرویس استفاده می کنند در آخر نامشان بجای  com و net  از pl استفاده کرده اند .

این هم آدرس سایتی که خودم اونو هک کردم . البته امید وارم تا وقتی که شما اونو میبینید درستش نکرده باشن :      اینجا

 

 

 موفق باشید

رایت بیشتر از ظرفیت سی دی

 

 

سلام :
اجازه بدین اول یه توضیح کوتاه بدم . سی دی هایی که در حال حاضر وجود دارن معمولا
۷۰۰ مگابایتی هستند و شما میتونید به اندازه همون ۷۰۰
مگابایت روی اونها رایت کنید . اما من میخواهم یه روش بهتون یاد بدم که توسط نرم افزار نرو بیشتر از ظرفیت سی دی روی اون رایت کنید .

خب حالا برنامه رایت نرو را اجرا کنید مسیر زیرا دنبال کنید :

File>Preferences>Expert Features

حالا مقدار 82 را به 85 تغییر دهید .

سپس به مسیر بعدی بروید :

File>Preferences>General

در این بخش عدد 74 را به 80 و 80 را یه 84 تغییر دهید و در آخر با OK  کردن پنجره هارا ببندید و به سراغ رایت سی دی برید . بعد از تعیین پارامترهای مربوطه برای رایت سی دی در قسمت  Burn گزینه Disc at Once  را برای Write method  انتخاب کنید و سی دی را راست کنید .

این نکته را بگم که شما با این روش میتونید حدود 760 مگابایت روی سی دی 700 مگابایتی رایت کنید .