مرورگر اوانت

تصمیم گرفتم تا برای این قسمت یک نرم افزار را به شما معرفی کنم . نرم افزاری که تا زمانی که خودم از اون استفاده نکرده بودم با اون آشنایی نداشتم و گمان هم نمی کردم اینقدر از این نرم افزار خوشم بیاد .

خب بریم سر اصل مطلب . شما ممکنه که برای دیدن صفحات اینترنتی ار نرم افزارهای مختلفی استفاده کنید اما چیزی که معلوم هست اینه که بیشتر ایرانیها از همون اینترنت اکسپلورر ویندوز برای دیدن صفحات استفاده میکنند ، که این خیلی به نظرم بده چون این مرور گر اشکالات زیادی داره وخیلی ضعیف هستش من به نوبه خودم تا زمانی که مجبور نشم از این مرور گر استفاده نمی کنم .

اما نرم افزاری که الان میخوام بهتون معرفی کنم هم یک مرورگر اینترنت هست ولی یه ویژگیهای حواصی داره . این مرورگر کاملا رایگان بوده و احتیاجی به کرک اون نیست و از نظر ظاهری خیلی شبیه مرور گر اوپرا هستش ولی زیباتر و جذاب تر .کار کردن با این مرورگر بسیار راحت و سریع هست چون امکانات و گزینه های بسیار پر کاربرد و جالبی رو در خودش داره . از همه مهمتر اینکه این مرورگر زبانهای مختلفی رو پشتیبانی می کنه که زبان فارسی هم جزئی از اون زبانهاست . در واقع زمانی که شما زبان این مرورگر را به فارسی تغییر دهید کل منوها ، پنجره ها، پارامترها و هر آنچه که در این مرور گر وجود دارد فارسی خواهد شد .لازم به ذکر است که این مرور گر را دکتر رهام صادقی به فارسی برگردانده است .

شما میتوانید اخرین نسخه این مرورگر را در قسمت دانلود سایت بر روی سیستم خود آپلود نمائید .

حد نهایی

بازم سلام :

 

امروز یه آموزش دارم براتون . تا حالا شده دلتون بخواد که سرعت ارتباط با اینترنت خودتون رو تنظیم کنید و مثلاَ سرعت ارتباط خودتون رو به  56000 یا 115200 برسونید ؟

امروز یه راه جالب بهتون یاد میدم که بتونید این کار رو انجام بدبد . امید وارم که خوشتون بیاد و به دردتون بخوره . حالا برای شورع مراحل زیر رو دنبال کنید :

ابتدا وارد Device Manager  شده و رو آیکون مودم خودتون دویار کلیک کنید تا زیر مجموعه آن باز بشه (میتونید روی بعلاوه کنار اون هم کلیک کنید ) حالا روی مودم خودتون راست کلیک کنید و Properties  رو انتخاب کنید و در پنجره جدیدی که باز می شود ( پنجره تنظیمات مودم ) روی تب Advanced کلیک کنید و در قسمت Extra Setting عبارت at&fx را تایپ کنید وپنجره های مربوطه را OK نمایید .





حالا سرعت مودم خودتون رو روی هر سرعتی که قرار بدهید مثل 56000 یا 115200 همون سرعت رو در زمان برقراری ارتباط خواهید داشت .

امید وارم که این مطلب مفید و آموزنده بوده باشه .

 

تا مطلب بعدی یا علی ...

سهراب سپهری

نرسیده به کاشان از راوند جاده ای منشعب می شود که با طی۲۰ کیلومتر به مشهد اردهال می رسیم.در صحن امامزاده سلطان علی بن محمد باقر سنگ نوشته ای را می بینی که روی آن نوشته شده :

***به سراغ من اگر می آئید
***نرم و آهسته بیائید
***مبادا که ترک بردارد
***چینی نازک تنهائی من


 این جا آرامگاه شاعر و هنرمند نوپرداز ایرانی سهراب سپهری است. چند سال پیش به همت فرمانداری کاشان و عده ای از هنرمندان نماد یادبودی جهت پاسداشت منزلت این شاعر ساخته شده بود و برای نصب به این مکان آورده اند اما متولیان امام زاده و گروهی خاص مانع از این کار می شوند علت جلوگیری ایشان نیز آن بود که اعتقاد داشتند نصب این یادمان باعث تحت الشعاع قرار گرفتن منزلت امام زاده می شود.

*** خانه دوست کجاست؟ در فلق بود که پرسید سوار
***آسمان مکثی کرد
***رهگذر شاخه نوری که به لب داشت به تاریکی شنها بخشید
***و به انگشت نشان داد سپیداری و گفت:
***"نرسیده به درخت
***کوچه باغی است که از باغ خدا سبز تر است
***و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است
***می روی تا ته آن کوچه که از پشت بلوغ، سر به در می آرد
***پس به سمت گل تنهایی می پیچی
***دو قدم مانده به گل
***پای فواره جاوید اساطیر زمان می مانی
***و تو را ترسی شفاف فرا می گیرد
***در صمیمیت سیال فضا، خش خشی می شنوی
***کودکی می بینی
***رفته از کاج بلندی بالا، جوجه بردارد از لانه نور
***و از او می پرسی خانه دوست کجاست؟

بر گرفته شده از وبلاگ برادر ارجمندم سید مجید