مرورگر اوانت

تصمیم گرفتم تا برای این قسمت یک نرم افزار را به شما معرفی کنم . نرم افزاری که تا زمانی که خودم از اون استفاده نکرده بودم با اون آشنایی نداشتم و گمان هم نمی کردم اینقدر از این نرم افزار خوشم بیاد .

خب بریم سر اصل مطلب . شما ممکنه که برای دیدن صفحات اینترنتی ار نرم افزارهای مختلفی استفاده کنید اما چیزی که معلوم هست اینه که بیشتر ایرانیها از همون اینترنت اکسپلورر ویندوز برای دیدن صفحات استفاده میکنند ، که این خیلی به نظرم بده چون این مرور گر اشکالات زیادی داره وخیلی ضعیف هستش من به نوبه خودم تا زمانی که مجبور نشم از این مرور گر استفاده نمی کنم .

اما نرم افزاری که الان میخوام بهتون معرفی کنم هم یک مرورگر اینترنت هست ولی یه ویژگیهای حواصی داره . این مرورگر کاملا رایگان بوده و احتیاجی به کرک اون نیست و از نظر ظاهری خیلی شبیه مرور گر اوپرا هستش ولی زیباتر و جذاب تر .کار کردن با این مرورگر بسیار راحت و سریع هست چون امکانات و گزینه های بسیار پر کاربرد و جالبی رو در خودش داره . از همه مهمتر اینکه این مرورگر زبانهای مختلفی رو پشتیبانی می کنه که زبان فارسی هم جزئی از اون زبانهاست . در واقع زمانی که شما زبان این مرورگر را به فارسی تغییر دهید کل منوها ، پنجره ها، پارامترها و هر آنچه که در این مرور گر وجود دارد فارسی خواهد شد .لازم به ذکر است که این مرور گر را دکتر رهام صادقی به فارسی برگردانده است .

شما میتوانید اخرین نسخه این مرورگر را در قسمت دانلود سایت بر روی سیستم خود آپلود نمائید .

نظرات 2 + ارسال نظر
ناصر دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:29 ب.ظ http://nano-pc.blogsky.com

سلام. از مطالبت استفاده کردم. فلش بالای وبلاگت هم خیلی جالبه.
من یه وبلاگ کامپیوتری زدم.مایل به تبادل لینک هستم.
در صورت تمایل اطلاع دهید.
یا علی...

ناصر سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:02 ب.ظ http://nano-pc.blogsky.com

سلام دوست عزیز.من لینک شما را گذاشتم.شما میتوانید لینک من را با نام نانو یک وبلاگ کامپیوتری یا نانو پی سی (هرجور که راحتید ) قرار دهید. من آشنایی چندانی با زبانهای برنامه نویس ندارم.
در ضمن مرورگر بسیار جالب و باحالی برای دانلود گذاشتید.من دانلود کردم.
یا علی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد