جستجوی حرفه ای

سلام دوستان .

از اینکه این وبلاگ اینقدر دیر به دیر آپدیت میشه شرمندم . به خدا اینقدر گرفتاریها زیاده که خدا میدونه ،حالا خوبه که من زن و بچه ندارم و گرنه که ... البته نگران نباشید بالاخره منم زن میگیرم .

خب امروز هم با یه موضوع آموزشی جدید اومدم که امیدوارم براتون مفید باشه . آیا تابحال براتون پیش اومده که بخواهید روی اینترنت دنبال یک فایل بگردید؟ البته منظور من از یک فایل سرچ کردن و یا دانلود فایلها نیست ، صحبت من شامل اون دسته از فایلهایی هست که در حالت عادی نمیشه اونهارو روی صفحات وب دید . این بحث مستقیماً به هک مربوط میشه ولی خوب دونستنش میتونه بی فایده هم نباشه . همونطوری که شما میدونید کسانی که سایتهای اینترنتی دارند فایلها و برنامه های خودشون رو روی فضاهایی که تهیه کرده اند قرار میدهند .

روش کار در واقع مثل همین ویندوز هستش ولی تو اینترنت پروتوکلها و آی پی ها و ... هم دخالت دارند . خب برای شروع فرض میکنیم که می خواهیم به دنبال فایلی با نام wcx_ftp.ini بگردیم . این فایل نگهدارنده پسوردهای اف تب پی هست و میشه از طریق این فایل اف تی پی رو که ÷سورد داره هک کرد که البته این بحث در اینجا آموزش داده نمیشه!!!

حالا برای پیدا کردن فایل مورد نظرمون به سایت گوگل رفته و این عبارت را در قسمت Search تایپ می کنیم :

 

INURL:wcx_ftp.ini

 

سپس Search  میکنیم . بعد ار مدتی نتیجه کار را خواهید دید ، چند لینک در صفحه به شما نشان داده میشود . این ها مسیر همان فایلی هستند که شما آن را جستجو کرده بودید . اگر به هک علاقه دارید توصیه میکنم که این لینک ها رو مشاهده کنید .

 

تا مطلب بعدی یا علی ...

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
تامی شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:36 ق.ظ http://barname.blogsky.com

سلام وبلاگ بدرد بخوری داری
ولی تعدا پست هات کمه

[ بدون نام ] شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:18 ق.ظ

کشکول شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:34 ب.ظ http://www.kashkool.blogsky.com

سلام
خودت سراغ کسی رو نمی گيری فکر کردی ما هم آره؟
نه خير.آخه يکبار هم شده يک زنگی يا ايميلی می فرستادی.
در ضمن دعوتنامه پرشين گيگ هم دارم دلت بسوزه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد