چند قدم تا ...

همه شما عزیزان میدانید که انتخابات به دور دوم کشیده شد . هر چند در این دوره با تمام مسائل و رویدادهای خود نمی از واجدین شرایط بیشتر شرکت نکردند ، لیکن نتیجه شرکت این عده در انتخابات درد آور و ناراحت کننده است. با وجود کاندیداهای مناسب و تحصیل کرده در این انتخابات هیچیک از آنها شرایط لازم را برای رئیس جمهور شدن و یا رسیدن به دور دوم کسب نکردند . شاید در این میان شما از آن عده ای باشید که در انتخابات شرکت نکرده ای و یا اینکه شرکت کرده اید و بنا بر هر دلیلی به احمدی نژاد رای داده باشید ، دلیل آن برایم مهم نیست اما این یک واقعیت است رای دادن در دور دوم به احمدی نژاد یک خیانت است به ملت ایران و مردمان آریایی آن .

تا کنون به دلیل خشک مقدسی بعضی از رجال حکومتی آسیب های فراوانی بر پیکره جامعه ما وارد شده است و اکنون احمدی نژاد عصاره این خشکه مقدسیها تنها چند قدم با حکومت فاصله دارد و ملت ما چند قدم با سقوط ، سقوط در گردابی که رهایی از آن دیگر امکان ندارد . از شما می پرسم :

به نظر شما احمدی نژادها که بجای رفاه و آسایش مردم و رفع مشکلات جامعه از هم اکنون فکر خاک کردن شهیدان گمنام را در میدانهای شهر دارد ، میخواهد در همه جای شهر سقاخانه درست کند ، صدا و سیما را دگرگون کند تا جلوی فساد موجود در فیلم ها و سریال ها را بگیرد ، جاده امام زمان را بسازد و ... شرایط لازم را از نظر شما برای ریاست جمهوری دارد ؟ آیا شما خجالت نمی کشید که بعد از پیروزی ایشان در انتخابات ریاست جمهوری به یک بیگانه بگوئید این رئیس جمهور مملکت من است ، این رئیس جمهور ایران است !

اینکه در این دوره با وجود اشخاص شناخته شده و مهم در که سالیان سال است در این دستگاه حکومتی مشغول کار و تلاش هستند به یک باره یک نفر مثل احمدی نژاد که بجز عده ای ار تهرانیها کسی تابحال او را ندیده بود به دور دوم میرسد جای شک که ندارد هیچ ، با اطمینام می شود کفت که این انتخابات مشکل دارد . مگر چنین چیزی امکان دارد ؟ یعنی احمدی نژاد اینقدر خوب بوده و کسی اورا نمی شناخته !

مردم ایران زمین فرصت انتخاب یک رئیس جمهور خوب از دستمان رفت . اشتباه نکنید و حال در انتخاب  بین بد و بدتر شما بدتر را بر نگزینید ، با آینده این مملکت و جوانانش بخاطر وعده های پوچ بازی نکنید .

این را بدانید که شما  در این شرایط باید دست هم را بفشارید به گرمی و دوستی و تا آنجا که در توان دارید کمک کنید ، کمک کنید تا حداقل در این دوره آقای هاشمی رفسنجانی بعنوان رئیس جمهور انتخاب شود و البته ایشان مرد زرنگ و هوشیاری است . تبلیغ کنید هر که را می بینید و هر کجا که می روید به مردم بگویید که برای رای دادن در دور دوم حتماًً بیایند ، بیایند ولی به احمدی نژاد رای ندهند ، بیایند ولی خود و مملکت خورا بد بخت نکنند .

از هر ابزاری برای تبلیغات و فرستادن پیام به دیگران استفاده کنید . هر کدام ار شما حداقل 10 دوست را در لیست دوستان خود در یاهو مسنجر دارید ! همان کفایت می کند . همین الان دست بکار شوید تا این چرخه تبلیغاتی شروع شود و از دوستان خود هم بخواهید که مطالب شما را برای دیگر دوستانتان ارسال کنند .

پاینده باد ایران زنده باد مردمان آریایی ...

یا علی تا بعد

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:13 ق.ظ

سلام
خسته نباشی
وبلاگت فوقالعاده زیباست
قالبش هم زیباست
اگه دوست داشته باشی من میتونم به صورت رایگان طرحهای زیبا؛کم حجم و مناسب با موضوع و بلاگت برات درست کنم تا وبلاگت زیباتر و پر بیننده تر بشه
اگه خواستی یا بهم ایمیل بزن یا به این آیدی پی ام بده
arash_wow2

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:14 ق.ظ

یک ایرانی سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:40 ق.ظ http://www.entekhab9.blogsky.com

سلام.... از اینکه از وبلاگ ما دیدن کردید و نظرتان را نوشتید ممنونم....
موفق باشید.

حسام پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 04:16 ق.ظ http://sedaye-mardom.blogsky.com

سلام
حرفت حرفه من هم هست.رای به احمدی نژاد یعنی اتمام اصلاحات و شروع دیکتاتوری .
درمورد مطلب آخریت هم یه شعر دارم :
مرد را دردی اگر باشد خوش است
درد بی دردی علاجش آتش است.
یه سری هم به من بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد