منشی برای تلفن همراه

یادداشت امروز بیشتر به درد کسانی میخوره که از تلفن های همراه استفاده می کنند . حتماً میدونید که فقط بعضی از گوشی های موجود در بازار موبایل دارای منشی تلفنی هستند که معمولاً شرکت های سازنده آنها آسیایی هستند اما وجود منشی تلفنی رو گوشی موبایل می تونه خیلی مفید باشه و در خیلی از موارد به درد بخوره ! حالا در این قسمت راهی را معرفی می کنم که افرادی که گوشیهاشون  هم که از منشی تلفنی برخوردار نیستند بتونن روی گوشی خود منشی قرار بدهند ، البته روشی که در زیر بیان میشود شامل تمام گوشیهایی است که دارای سیستم عامل Symbian هستند .

خب ! برای این منظور به برنامه Smart Answer  نیاز داریم که البته میتونید این برنامه رو از اینجا دانلود کنید و روی گوشی خودتون قرار بدهید . حالا در اینجا توضیحاتی رو در مورد این برنامه برای شما می نویسم ( این بخش شامل موارد موجود در بخش Option این نرم افزار است ) :

 

1-     Turn On / Off : این بخش مربوط به روشن یا خاموش نمودن برنامه است که شما برای روشن نمودن برنامه باید آن را روی Turn On قرار دهید .

2-    Hide : این بخش نیز مربوط به بسته شدن برنامه است با این تفاوت که برنامه بصورت کامل بسته نمی شود و بصورت مخفیانه در حال اجرا است .

3-    Misc : این قسمت شامل بخشهای مختلفی مانند About که شما را از شرکت سازنده این برنامه آگاه می سازد ، Add Go To که میتوانید از برنامه یک میانبر در بخش Go To  داشته باشید ، Register Info که مربوط به ریجستر شدن برنامه است و قبلاً این کار صورت گرفته و برنامه برای نصب هیچ مشکلی را ندارد .

4-       Exit : در این بخش شما می توانید بصورت کامل از برنامه خارج شوید .

 

بخش Settings از مهمترین قسمتهای برنامه است و شامل موارد زیر می باشد :

1-       Specify Responsess : این قسمت برای ضبط صدا و برای انتخاب کردن صداهایی است که شما برای پخش آنها را آماده می سازید .

2-    Dick for Incoming : این قسمت مربوط به تعیین مکانی است که شما مایل به ذخیره تماسها در آن هستید . زمانی که این بخش را باز می کنید دارای 2 قسمت است . C  و D که اولی برای حافظه اصلی موبایل است و دومی همان حافظه فرعی گوشی است .

3-    Pick up After : در این قسمت شما میتوانید تعیین کنید که دستگاه پیام گیر بعد از چند ثانیه به تماس جواب دهد و بخش  Max Duration برای تعیین زمان ضبط مکالمه است که دستگاه بعد از پایان زمان تعیین شده تماس را اتوماتیک قطع خواهد کرد . در بخش Auto Start  شما میتوانید به برنامه این قابلیت را بدهید که در حالت Yes بصورت اتوماتیک و در حالت NO بصورت دستی به مکالمه پاسخ دهد . همچنین در قسمت Play Volume این بخش شما میتوانید میزان بلندی صدای پیام گیر خود را تنظیم کنید .

به امید اینکه این مطلب به درد شما بخوره تا مطلب بعد یا علی ...
نظرات 4 + ارسال نظر
من دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:37 ق.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

گروه خونیم به این پستت نمی خورد ولی خوب!!!

فرهاد دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 05:24 ق.ظ http://diare-eshgh.blogsky.com

ای ایرانی بیستون و طاق بستان از دست رفت!!!!!
لطفا به داد میراث داریوش کبیر برسید.

کشکول دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 04:59 ب.ظ http://www.kashkool.blogsky.com

سلام.
بابت مطلب جدید ممنونم.امیدوارم موفق باشی.

سلام شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:53 ب.ظ

این برنامتم که کار نکرد
اصلا نتوستم دونلودش کنم
بری شعر بگی سنگین تره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد