بحث

یک هم وطن در اینجا مطلب انده من را که چند روز پیش نوشتم مورد نقد قرار داده است ، حتماً آن را نخوانید و حالا جواب من به این هموطن :

 

هم وطن گرامی از اینکه به درخواست من پاسخ مثبت دادید و نوشته های من از نظر خود مورد برسی قرار دادید سپاسگذارم . لیکن چند نکته را در مورد نظرات شما خدمت شما عرض می کنم :

فرموده بودید عربده نه اربده :

سعی کنید در یک بحث جدی معنا و مفهوم را درک کنید و حاشیه نروید .

فرموده بودید منظور از یقه بسته ها یعنی چه :

منظور از یقه بسته ها همان هایی هستند که هدایت جماعت مثلاً شاد را برعهده میگیرند . همانهایی که می خواهند شادی از نوع اسلامی را رواج دهند . همانهایی که حتی در ولادت ها وقتی میخواهند دل مردم را شاد کنند فقط بلد هستند ناله کنند . همانهایی که اجازه نمی دهند خوانندگان ملی ما برای شاد کردن دل مردم جلو بیایند . اصلاً تا حالا شده فکر کنید چرا استاد شجریان در صدا و سیما حاضر نمی شه ؟ چرا از عصار دعوت نمی کنن تا بصورت زنده برنامه اجرا کنه و همیشه فقط صداشو پخش می کنن . آخه اون موهاش بلنده ولی فکر نمی کنم طبق نظر شما اون موهاشو بخاطر هوس بلند کرده باشه و از پشت ببنده . در مورد بوی بد مساجد من از مساجد گلگی نکردم ! از مردمی که میان گلگی کردم و اما : چرا بچه ایرانی نمی دونه پسه کله قوچی یعنی چی ، خاویار چیه ، گیلاس تک دانه چی هست و کجا میره ! ما از همه دنیا بد میگیم ولی خاویار مملکت رو میدیم غربیها بخورن تا مغزشون کار کنه بمب شمیمیایی بسازن بدن دست عراق اون فاجعه رو به بار بیاره ، پسته مملکت رو میدیم غربی ها بخورن بمب اتمی بسازن یندازن رو سر خونواده هامون . البته آقا یون نگرانی ندارن چون اگه دوباره جنگ بشه یه آهنگران و یه کویتی پور دیگه از تو جیبشون در میارن که آهنگ رزم بخونن تا جوونا احساساتی بشن . همون عراق نبود 8 سال جوون های این مملکت رو تیکه پاره کرد می خواهی برات بشمرم که چند نفر ار عزیزانم در این 8 سال از دست رفتند؟ حالا کمک 250 میلیون دلاری به عراق می کنن که دو باره پا بگیره ! آخه کم گشت و جنایت کرد . اینا رو گفتم که یه چیزی رو بهت بگم ! از چی حمایت می کنی ؟ از کی ؟ چرا خودتون رو گول می زنید ؟ چرا سر خودتون رو با چگونگی برطرف کردن نجاست  گرم می کنید ؟

حرف در این باره زیاده انشا ا.. در فرصت های بعدی ...

نظرات 7 + ارسال نظر
حامد کاربیست چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 07:00 ق.ظ http://hamedhastam.blogsky.com

سلام دوست گرامی****نظراتتونو به انتهای مطلب قبلی اضافه کردم***اگه ناراحت نمی شین دوست دارم اسم کوچیکتون رو بدونم***کوچیک شما

احسان شنبه 25 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:28 ب.ظ http://Naghola-67.BlogSky.Com

سلام
خوبی
فکر نمی کردم که لینک منو از بلاگت ورداری ؟
اگه حوصله داشتی برام دلیل بیار ؟
بای بای

حامد کاربیست یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 05:05 ق.ظ http://hamedhastam.blogsky.com

جوابه تو رو در انتهای همون مطلب قبلی اضافه کردم**** با تشکر

ناصر یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:28 ب.ظ http://nano-pc.blogsky.com

سلام.
از مطالب خوبت ممنون.
ی

دنیای مجازی چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:57 ب.ظ http://sahand.blogsky.com

سلام
چی میشدش که ماه میتونستیم از این راه چی تز حلقه ای بخریم.
خوشحالم کردی که واقعاْ در مورد مطلب نظر دادی

کشکول سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:43 ب.ظ http://www.kashkool.blogsky.com

سلام و خسته نباشید
منتظر مطالب بعدیت هستم.
راستی در مورد رایت کردن سی دی ای که تا آخر بسته نشده و بخواهیم بقیه سی دی را با نرو با یک چیز دیگر پر کنیم هم توضیح بده ممنون میشم.آیا میشه که سی دی که با یک ورژن خاصی از نرو رایت شده و من بخواهم با رایتر خودم که نرو با ورژن دیگه ای دارم رایت کنم(ظاهرا یکی از دوستانم اینکار رو کردند موفق نشدند البته اطلاعات روی سی دی رو می تونه ببینه ولی نرو اون اطلاعات را نشان نمی دهد)

اصغر پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:01 ب.ظ

man az shoma darkhast mikonam ke Anti proxye Weblogetoono dobare faal konid .
ba tashakor , darmorede Weblogetoonam bayad begam ke kheyli AAlie
movafagh bashid
.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد