از بالا منو ببین

بعد از مدت ها بالاخره برگشتم تا نوشتن وبلاگ رو دوباره شروع کنم و اول از اون دسته از عزیزانی که برای نوشته های من در این مدت نظر داده بودند تشکر می کنم .

 

امروز تصمیم دارم برای شروع یک نرم افزار قدرتمند را معرفی کنم . بیایید کمی از برنامه های گرافیک و پخش مالتی مدیا و ... فاصله بگیریم و کمی چشمهایمان را باز کنیم ببینیم در محیط پیرامونمان چه میگذره ؟

 

 

بعد از مدت ها بالاخره برگشتم تا نوشتن وبلاگ رو دوباره شروع کنم و اول از اون دسته از عزیزانی که برای نوشته های من در این مدت نظر داده بودند تشکر می کنم .

 

امروز تصمیم دارم برای شروع یک نرم افزار قدرتمند را معرفی کنم . بیایید کمی از برنامه های گرافیک و پخش مالتی مدیا و ... فاصله بگیریم و کمی چشمهایمان را باز کنیم ببینیم در محیط پیرامونمان چه میگذره ؟

نمی دانم آیا تا بحال نام نرم افزار Google Earth را شنیده اید یا نه ! در روزگاری که تمام ابر قدرتهای جهان سعی در جاسوسی کردن در کار دیگر دولت ها هستند معرفی این نرم افزار برای نشان دادن چگونگی کار آنها خالی از لطف نخواهد بود .

البته مشابه این نرم افزار هم که مخصوص ناسا می باشد وجود دارد و لی از نظر چگونگی کار تقریباً کار کرد مشابه دارند و ما در اینجا به همان توضیح Google Earth  اکتفا می کنیم .

در کل می توان گفت که این نرم افزار نوعی نقشه آنلاین است که بصورت فوق العاده دقیق کار میکند . این برنامه با استفاده  از ماهواره های موجود در خارج از جو تصاویری قوق العاده ای از هر کجای زمین تهیه میکند و نمایش می دهد . تنظیمات فراوان این نرم افزار با محیطی کاربر پسند و زیبا از قابلیت های دیگر این نرم افزار است . این برنامه در چندین نسخه ارائه شده است که نتها نسخه رایگان آن برای استفاده ما قابل دانلود کردن است و نسخه های دیگر آن مثل نسخه های حرفه ای و ... پولی بوده یا اینکه از نظر امنیتی محدودیت دسترسی دارند .

این نسخه رایگان از Google Earth هم بخاطر همان مسائل امنیتی دارای محدودیت هایی است ، بعنوان مثال از نظر بزرگ نمایی و عکس برداری و نمایش اطلاعات محدودیت هایی وجود دارد و لی این موضوع از قابلیت های این نرم افزار به هیچ عنوان کم نمی کند .

شما می توانید این برنامه  11 مگابایتی را از اینجا دانلود کنید و برای دیدن عکسهای تهیه شده از نسخه های دیگر این نرم افزار اینجا را کلیک کنید .

 

موفق باشید .