کجایی ؟

بارها نوشتم و پاک کردم ، نمی دونم چرا ولی به نظر می اومد که این چیزی نیست که تو دلمه و می خوام بنویسم . عجیب اینجاست که هرچقدر فکر کردم نفهمیدم واقعا ته دلم چیه که نمی تونم بگم .

 

 

    تو کجایی ؟

    در گستره ی بی مرز این جهان

                             تو کجایی ؟

 

     من در دور دست ترین جای جهان ایستاده ام :

                                                     کنار تو

 

     تو کجایی ؟

     در گستره ناپاک این جهان

                        تو کجایی ؟

 

       من در پاک ترین مقام جهان ایستاده ام :

       بر سبزه شور این رود بزرگ که می سراید

                                            برای تو ...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
امیرحسین جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:17 ب.ظ http://bigblackrat.blogsky.com

دقیقا همین حس رو من هم خیلی وقتها پیدا میکنم
شروع میکنم به نوشتن اما حرف دلم نمیاد هرچی مینویسم ارضا نمیشم
هی پاک میکنم تغییرش میدم خیلی وقتها هم به هیچ نتیجه ای نمیرسم
درک میکنم چی میگی
راستی از آشناییت خوشبختم وبلاگ خیلی قشنگ داری من لینکت رو میذارم
راستی برام دعا کن من شنبه خیلی به دعا احتیاج دارم چون نمیخوام مثل اون داداشی قصه بشم

رز !! جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:01 ب.ظ http://bargepaeezi.blogfa.com

او جاییست در همین نزدیکی . باید پیدایش کنی .
خوب نگاه کن ... دقیقتر .. باز هم دقیقتر ... پیدایش می کنی .

آیدا شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:53 ق.ظ http://www.nimeyegomshodeh.blogsky.com

سلام دوست عزیز
خیلی زیبا نوشتی
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد