حرف آخر

نا گفته ها را گفته ام حـــــالا پر از شنیدنم

یه حرف تازه تر بزن وقتی می آی به دیدنم

 

نظرات 5 + ارسال نظر
کیمیانت یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:54 ق.ظ http://kimiyanet.blogfa.com

دوست گرامی : با تشکر از وبلاگ خوبت .
اگر به کارت اینترنت احتیاج داشتی یک سری هم به ما بزن ! فروش ویژه کارتهای اینترنت کیمیانت آغاز شد.
لذت اتصال پرسرعت56K، ارزان، بدون اشغال ، با پشتیبانی 24 ساعته و امکان فعال سازی VPN را تجربه کنید.
با استفاده از سرویس VPN برای همیشه از شر فیلتر راحت شوید.

مریم یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:32 ب.ظ

سلام
راستش آره عشق خیلی زیباست به کسی علاقمند باشی و اونم با تمام وجود بخوادت.
ولی منتها هیچ کدوم نتونید احساس واقعی تون رو بیان کنید.
تازه از هم کلی دور باشی ....
ازت ممنونم منم امیدوارم تا خواست خدا چی باشه؟

مهدی یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:19 ب.ظ http://takflash.blogsky.com

سلام
ممنون که بهم سرزدس.
من این منو سایتم را خودم با فلش براش طراحی کردم.
خداحافظ

رویا یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:11 ب.ظ http://corocodile.blogsky.com

سلام آقا احسان؛پسر نیمه شب: حالا چرا نیمه شب؟
خوبی؟ناز نوشته بودی و جمله ات در عین کوتاهی کلی حرف توش بود.
شاد باشی

کیانا دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:16 ق.ظ

سلام احسان خان.
راستش من دقیقا نمی دونم عشق چیه؟همونطور که نوشتم بیشتر دارم نیگاه می کنم و می شنوم تا بتونم بهتر درک کنم.اما باید یه چیزی باشه.مثلا وقتی یه شعر عاشقانه مثل مطلب((حرف آخر))رو می خونیم.حتی اگه کسی مث من که کسی تو ذهنش نیست هم باز احساس خوبی بهش دست می ده.
کیانا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد