سخن

-          درخت با جنگل سخن می گوید

-          علف با صحرا

-          ستاره با کهکشان

-          و من با تو سخن می گویم

-          نام ات را به من بگو

-          دست ات را به من بده

-          حرف ات را به من بگو

-          قلب ات را به من بده

-          من ریشه های تو را دریافته ام

-          با لبان ات برای همه لب ها سخن گفته ام

-          و دستهایت با دستان من آشناست

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آرتین دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:14 ق.ظ http://darkness.blogsky.com

سلام. زیباست. خیلی زیباست...
راستی تا یادم نرفته: فردا دعوتی ! ۲/۱۲/۸۴ بیا حتما

اقای قناعت سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:49 ق.ظ

نیومدم وبلاگ بخونم اومدم جواب pm که گذاشتی بدم

دنیا خیلی کوچیکه ولی اینقدر بزرگه که نتونی یه امین دیگه پیدا کنی ولی مطمئن باش من به یه احسان دیگه نیاز ندارم

یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد