درسته که به روی خودم نمی آورم ، درسته که در موردش حرفی بهت نمی زنم ولی بدون :

وقتی می بینم که مطالبم را که فقط برای تو می نویسم را می خوانی لبریز از شادی می شوم ، بدون بهترین لحظات عمر همین حالاست که در کنار تو هستم هر چند که هنور گرمای دستانت برای من نیست هر چند که ...  اما حتی باور اینکه در کنار تو هستم برایم سخت است .

ذهنم سرشار از اما ها و اگر هاست ، سرشار از آرزوها ، ذهنم پر است از خواستن تو و آنوقت که در کنارم نیستی از تو نوشتن آرامم می کند و تو تنها مطلب زندگی ام هستی  که هرگز برایم تکراری نخواهد شد .

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ا ی د ا چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:45 ب.ظ http://ayda16.blogsky.com

سلام. پیشم بیا. خوشحال میشم.

تنهاترین عاشق تنها چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:22 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلام به شما که زیبا می نویسید
تو همین نزدیکی شما یه میخونه هست که واسه اومدن تک تک شماها لحظه شماری می کنه پس زیاد منتظرش نذارین ......
منتظر قدوم مبارکتون هستم
میخونه ی حضرت عشق همیشه از شما پذیرایی می کنه الیته میوه ی پذیراییش چیزی نیست جز......عشق....
منتظرتون هستم
در پایان به این امیدوارم که اه اومدین صبر کنین و استفاده کنین البته که اگه این بنده ی حقیر لیاقت پذیرایی از شما رو داشته باشم
راستی با تبادل لینک چطوری؟؟
منتظرم....
فعلا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد