ارزش ...

اگه یه کم فکر کنی می بینی زندگی ارزش زنده بودن نداره ، اگه یه کم بیشتر فکر کنی می بینی زندگی ارزش مردن نداره ، اما اگه خیلی فکر کنی می بینی مردن و زنده بودن ارزش فکر کردن رو  نداره .

همیشه یادت باشه چیزی که امروز داری شاید آرزوی دیروز تو بوده و بزرگترین آرزوی فردا ، پس همیشه سعی کن قدر چیزی رو که امروز داری خوب بدونی ...    " ارسال شده توسط یک دوست "

 

 


 

صدای ملایم موسیقی افکارم را نوازش می دهد . به فکر فرو می روم ... سوالات زیادی از صفحه ذهنم می گذرد ، پاسخی نمی یابم خجالت زده از دلم سرم را پایین می اندازم . واقعاً چرا ؟ چرا حالا که با تمام احساسم پا پیش گذاشته ام ، حالا که با تمام وجودم تلاش می کنم ... نمی دانم ... نمی دونم چی بگم ، چطوری بیان کنم ، همیشه بهم می گن که خوب حرف می زنم ، خوب می نویسم ولی حالا ، موندم ، نمی دونم این چیه که هر با می خوام به زبون بیارم ناتوان می شم از گفتنش .

روزها سریع یکی پس از دیگری می گذره . بعضی وقت ها بازم احساس می کنم تنهام ، خیلی تنها ، بازم احساس می کنم یه عالمه حرف نگفته ته دلم مونده ، احساس می کنم تنم سرده  ...  دلم واسه هادی تنگ شده ، شاید اون میتونست درکم کنه ، شاید اگه با هادی کمی صحبت می کردم آروم می شدم . تا حالا دلم اینقدر نگرفته ...

نظرات 1 + ارسال نظر
zelophin سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:10 ب.ظ

سلام بابا ای ول خیلی زود اومئ این دفه . بدا نظر می دم . شی هوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد