کسی هست ...

-          کسی هست در دلم

-          در اتاق تنـــــهایی ام

-          در لابلای سکــــــوتم

-          در اوج فـــــــریادهایم

-          کسی هست حـــالا

-          تا با او نجــــــــوا کنم

-          کسی هست تا برایش از خودش بگویم

-          از چشمانش ودل مهربانی که در سینه دارد

-          کسی هست که با آمدنش سکوت دلم را می شکند

-          ومن خیره به چشمانش ...

-          حرف هایم را از یاد می برم !

-          کســــــی هست ...

-          کـــــه دوستش دارم

 

نظرات 6 + ارسال نظر
ًٍREZA چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:20 ب.ظ

SALAM
khobi dadash ehsan
baba motafakar
fakr konam harf dalat ast
bazam banves
bay

شکوه پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:10 ق.ظ http://agerin1.blogsky.com

شکوه پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:14 ق.ظ

سلام .. مرسی که سر زدید و ممنونم از لطفتون و راهنماییتون... ممنون میشم اگه دعوت نامه رو برام بفرستید و یا اینکه اهنگو بهتون بدم ببینید میشه یا نه .. بازم ممنونم و منتظر جواب می مونم ....
.........................................................
قدر کسی که تو سکوتته و کسی که در تنهاییاته رو بدون ..
در پناه یگانه حامی پرستوهای عاشق

شکوه پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:02 ق.ظ

میشه خودتون درستش کنید واسم البته بدون تعارف

سید مجید جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:51 ق.ظ http://neveshte.blogsky.com

اگر نظر ندید که وبلاگ ما بی رونق می شه .وبلاگ شما هم خیلی عارفانه است و ما از این مرحله گذشته ایم و.بخصوص عرفان جدید که سر در نمی آوریم

حسن.د جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:35 ق.ظ http://Tabrizim.com

وبلاگ جالبی داری ... فقط ازتون یه درخواست داشتم این اهنگی رووو که گذاشتی روی وبلاگت به من ایمیل کن تا منم بهت حالی بدم. منم شماروو ژشتیبانی میکنم و درضمن سال نو شماهم مبارک - با آرزوی شادی و موفقیت بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد