حاجت ...

-          دو تا گل دسته و یک گنبد

-          و من که فــــقـــط

-          صدای نفس هام رو می شنوم

-          و ضربان قلبـــم را

-          که چیزی را می خواهد

-          یا کســــــــــی را

-          نزدیک می شـوم

-          دستانم را دراز می کنم

-          پنجره خانه اش را می گیرم

-          صدایش می کنم تا

-          کمک کند مــــــرا

-          تا تو را داشته باشم

-          در کنار خــــــودم

-          برای همیشه

-          تا ابد ...

 

انشا ا...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سارینا شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:25 ب.ظ http://bitter.blogsky.com

به نام خدا
سال وفال و مال و اصل و نسل و بخت و تخت
باشد اندر دو گیتی بر قرار و بادوام
سال خرم فا ل نیکو مال وافر حال خوش
اصل ثابت نسل با قی تخت عالی بخت رام .....
دوست من سال نو بر شما و خانواده محتر متان مبارک باد ..
با آرزوی دیدن شما در درجات عالی زندگی ..
خدانگهدار
من به روزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد