تنها

اونـی که مدعـــی بود عــــاشقته ، تورو تو فــــاصلـــه ها تنها گــــذاشت

بی خبر رفت و تو این بی راهه ها ، ردپاشم واسه چشمات جا نگذاشت

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
حضرت عشق *--* روزبه پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:34 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

س س سلام
خوبین شما
اولین بار که می یومدم ولی واقعا عالیه اینی که من می بینم نه ؟
اولین شدم نه !؟
فکر کنم مقدمه ی خوبی برای دوستی باشه
لینکت در ** حضرت عشق **‌قرار گرفت
به امید روزهای خوب با تو
قربانت
موفق باشی
فعلا.....
-----یا حق ! ---------

پگاه پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:45 ب.ظ

سلام
وبلاگ جالبی داری اگه ممکنهبا هم تبادل لینگ کنیم

حتماْ . ولی شما آدرس خودتون رو برای من نگذاشتید .

***بهار-فرشته معصوم*** جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:17 ب.ظ http://www.sinlessangel.blogsky.com

سلام آقا احسان.
اولین باریه میام اینجا وبلاگتو تو لیست روزبه(حضرت عشق)دیدم.
واقعا خوشحالم با شما و وبلاگ قشنگتون آشنا میشم.
خواستم تو پست بالا نظر بذارم نشد.می خواستم بگم سکوت یه اعتراظ نیست.سکوت خودش به تنهایی بلندترین فریادهاست.
منم تو شرایط شما قرار گرفتم.و برای همین درکت می کنم.فکر کنم برای دردو دل به درد هم بخوریم.
فعلا اگه دوست داشتی به منم سر بزن.خوشحال میشم.
اگر با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن.
با آرزوی بهترینــــــــــها:بهــــــــــار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد