حـــــــرف دل


دیگه رفاقتها رنگ قدیم خودش را ندارد . علاقه مندی به سکس در بین جوانان بوی محبت و عشق را از بین برده . تلاش ها برای داشتن یک دوستی سالم در بیشتر موارد با شکست مواجه میگردد و در این میان آن کسی ضرر میکند که ساده تر است . وقتی فکرش رو میکنم می بینم دیگه جایی واسه دل بستن به کسی باقی نمونده دیگه جایی نمونده که بشه به یک نفر اعتماد کنیم حرفهامون رو بهش بزنیم و اطمینان داشته باشیم که اون طرف واسه همیشه پیشمون می مونه .

میدونید شاید کسانی هنوز باشند که این حقیقت رو باور نداشته باشند و خود شون رو در جاده عشق بازی نفر اول بدونن ولی متاسفانه این جاده آخرش خراب شده ، یعنی خیلی وقته که خراب شده و بشتر ماشینهای محبت در وسط های این جاده کنار میزنند و کاپوت دلهاشون رو بالا میزنند و متعجب و نگران به دنبال مشکل میگردند ....

تجربه های تلخی که در این رابطه برای جوانان بوجود می آید به سختی از ذهن پاک میشود و مکررا با دیدن بعضی از صحنه ها دو باره در ذهن زنده میشود .

معمولا کسانی که در حال حاضر در جاده عشق قدم گذاشته اند و همه چیز را زیبا می بینند این حرفها را مسخره میدانند ولی در اکثر موارد خود شخص این تجربه تلخ را کسب میکند . نقطه خطر ناک این مسئله آنجاست که آنهایی که امروز ار حد و مرز خود عبور کرده و پا فراتر نهاده اند و در روابط خود به هر عملی بی پروا دست می زنند  قرار است در آینده پدران و مادران نسلهای بعدی باشند . تیشه این نوع حرکات و انحرافات ساقه جوان  تشکیل خانواده این جوانان را نشانه رفته و طولی نمی کشد که پیکره نسلهای بعدی از هم اکنون از هم بپاشد و مردم همه با بی اعتمادی کامل همدیگر را زیر نظر  بگیرند .

 دیگر در  روزهای بزرگ مثل ولن تاین همه چند تا چند تا هدیه می خرند تا آن را در هر مرحله با احساسات  فراوان هر بار به یک نفر هدیه کنند ! چرا؟ چرا دیگر جوانان به داشتن یک نفر بعنوان همدم و دوست اکتفا نمی کنند . داشتن چندین دوست و هم دم بصورت همزمان بین جوانان مد شده و اکثرا علاقه مند هستند که ساعتهای مورد علاقه خود را با افراد مختلفی بگذرانند . جالب اینجاست که در این راستا به همه آنها میگوید :  عزیزم من فقط به تو فکر می کنم .




یا علی تا مطلب بعدی ....


احسان 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
آلبالو جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 11:07 ق.ظ http://nima3249.blogsky.com

سلام
متن قشنگی بود موفق باشی
به ما هم سری بزن

بی آشيانه شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:20 ب.ظ http://eshghyahavas.blogsky.com

شما قضاوت کنید٬ چه جوابی باید بهش داد؟ (ارسال: 000033)

بی آشيانه
http://eshghyahavas.blogsky.com
eshghyahavas@yahoo.com

عشق اتشین دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:56 ب.ظ http://hotlove.co.sr

سلام

مجنونم از مجنون دیوانه تر تو ، و عاشقم از فرهاد عاشق تر تو ! لیلی هستی از لیلی عاشق تر ، و شیرینی از شیرین لایق تر

به مام سر بزن دوست داره شما بهزاد

مار یا یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:54 ب.ظ

حرف دل رو نباید زد ... مثل یه راز ... ولی ...با نگاه نقره ای می شه گفت : دوستت دارم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد