چه خوشکل شدی امشب


چه خوشکل شدی امشب .

 

 تقریباً میشد حدث زد که آقای رفسنجانی 2005 رای میاره . اون همه دختر خانوم خوشکلی که واسه اون تیلیغات می کردن اگه واسه من هم تبلیغ می کردن منم رای می آوردم .

امشب حوصله نوشتن مطلبی رو ندارم . اینقدر با کد های ویژوال بیسیک سرو کله زدم که مغزم پکیده ، دیوونه که بودم ، دیوونه تر شدم . آقا جاتون خالیه ما حدود یک ماهی هست که گیر یک کد ویژوال بیسیک هستیم ولی هر چقدر برای

پیدا کردن این کد تلاش می کنم کمتر چیزی گیرم میاد . دیگه موندم چکار کنم ؟

راستی انتخابات هم که به دور دوم کشیده شد ! نظرتون در مورد انتخابات چیه ؟ ح.ب بود ؟ بد بود ؟ ...

ای بابا ولش کن اینا عادت کردن هر چند وقت به چند وقت همدیگر رو بالا پایین کنن . این میره بالا اون میاد پایین ، این دست اونو میگیره میکشه بالا اون یکی از اون بالا می افته پایین  اون یکی ... این وسط ما فقط انگشتمون رو جوهری میکنیم همین ! به جان خودم اگه بخاطر اهمیت مهر انتخابات نبود بیشتر از 30 درصد این عده از شرکت کننده ها

شرکت نمی کردند . موضوع اون مهره هستش که اگه نباشه میگن آره تو فلانی ... تو بهمانی ...

قبل از انتخابات در یکی از دانشگاههای مشهد که اسم نمی برم به دانشجوها گفته شده بود که اگر در انتخابات شرکت نکنند برای ثبت نام ترم بعدی پذیرفته نمی شوند و با مشکل روبرو می شوند ! چه جالب ...! تازه این یک نمونه اش هست .

 جلسه بعد امنیت در ایکس پی رو آموزش میدم .

یا علی تا جلسه بعد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد