یادت میاد ...

یادت میاد احسان ؟ چه سالهایی که  بخاطرش صبر کردی ،  چه سالهایی  فقط و فقط به اون فکر کردی ، چه سالهایی که هر روز ، هر شب ، هر لحظه با او بودن رو آرزو کردی . شمارش کاغذهایی که یاد لحظه های تنهایی ات  با اسم قشنگش سیاه شدن از دستت در رفته .  یادته !! یادته !! همیشه جای قطرات اشک هات روی کاغذهایی که می نوشتی بود ، نمی دونم چرا ولی فکر کنم واسه این بود که حرفی که دو دلت داشتی و می خواستی بهش بگی رو چون نمی تونستی به زبون بیاری همیشه روی کاغذ میاوردی ...

یادت میاد هر وقت که یه دختر پسر جوون رو با هم می دیدی یاد کی می افتادی ؟ یادته چقدر بخاطر دل بستن به کسی که از حرف دلت خبر نداشت سرزنشت کردن . یادته همه بهت می گفتن که پشیمون می شی ؟ چقدر پا فشاری می کردی که یا هیچ کس یا فقط اون ... خیلی صبر کردی مگه نه !!

حالا نگاه کن ! بعد از پنج سال ! یک نفر کنارت راه میاد ، با تو ، شونه به شونه تو ، با هر قدم تو یک قدم بر میداره ، دلش آماده شنیدن حرف های تو ، همون حرفهایی که سالها روی کاغذ می نوشتی . تو چشماش نگاه کن ببین اونم یه عالمه حرف واسه تو داره ...

 

خدایا شرمنده ام کردی که یه  فرشته  رو بهم دادی ، کسی که همیشه داشتنش آرزوم بوده

 

نظرات 5 + ارسال نظر
یکی سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:56 ق.ظ http://safhehaghighi.blogsky.com/

دست به قلم خوبی داری یه سری هم به ما بزن

سروش عشق سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:25 ب.ظ http://rainiboy.blogsky.com

سلام
امیدوارم همیشه در کنار عشقت پایدار و سربلند باشی.



من آپ کردم تشریف بیارید خوشحال میشم.

zelophin سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:17 ب.ظ

این جا نشسته یکی روبروی من
یک شعر خوش تراش به نام قشنگ زن
دارد به شکل شعر به من خیره می شود
او هاشق من است یقینا مسلما
من قانعم به ریزش پلکی اشاره ای
من قانعم به خنده تلخی عزیز من
لختی مرا بخند بخند و نگاه کن
گیرم که عاشقانه گیرم تفننا

سام چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:40 ق.ظ

نور تویی شور تویی مقصد و مقصود تویی رنگ رخ دوست تویی

موفق و خوشبخت باشی

کیانا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:11 ق.ظ http://kiana1990.blogsky.com

سلام
من خیلی خیلی خوشحالم.از صمیم قلب می گم.نه اینکه به عشق اعتقاد داشته باشم یا اساسا بدونم چیه.نه.فقط به این دلیل که آرزوی یکی از دوستام برآورده شده.امیدوارم تو سال نو خوشبخت بشی و امیدوارم حالا بتونی در باره ماهیت عشق بهتر و بیشتر بنویسی و به من هم بگی.یادته با ر اول برام در مورد عشق چی نوشتی ؟
کیانا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد